Cum cumpăr?

Achiziția softului SIRAR se realizează transparent și accesibil prin intermediul SEAP/SICAP. 
Pentru informații suplimentare si suport privind achiziția softului ne puteți scrie pe adresa de email office@sirar.ro sau ne puteți suna la numărul de telefon: 0741.80.80.70.

pasul 1

Ne gasești pe  e-licitatie.ro (seap) cu denumirea SOFT SIRAR- SERVICII PROCESARE – DATE SIRAR SOLUTIONS SRL, CUI 43852251.



PASUL 2

În funcție de instituția publică pentru care doriți achiziția selectați reperul (serviciul) la care vă încadrați.

pasul 3

Echipa SIRAR acceptă cererea de achiziție, autoritatea contractantă confirmă oferta, iar achiziția se finalizează prin atribuire.

pasul 4

Stabilim împreună modalitatea de semnare a contractului și datele de contact pentru crearea contului principal în aplicație.

Referință SICAP – SIRAR SOLUTIONS SRL, CUI 43852251

Sirar 1 – Primării de comună la prețul de 600 lei/lună*.

Sirar 2 – Instituții publice/direcții/administrații la prețul de 900 lei/lună*.

 Sirar 3 – Primării de oraș la prețul de 900 lei/lună*.

 Sirar 4 – Primării de municipiu la prețul de 1000 lei/lună*.

Sirar 5 – Consilii Județene la prețul de 1.200 lei/lună*.

 Sirar 8 – Instituții publice centrale, agenții naționale la prețul de 1.200 lei/lună*.

 * Servicii software, constând în acordarea dreptului de acces și utilizare a softului SIRAR, pe bază de abonament lunar.